1/12/10

Change




Τραγουδάκι σημερα.
 Φοβερός χορευτικός ρυθμός, αν σου αρεσουν βέβαια αυτα.Ε εμας μας αρεσουν. Πολύ.
Βαθυστοχαστη αναλυση όχι. Καμία ορεξη δεν έχουμε.Ούτε κι εσείς. "Πηγαινε πέρα από τις έννοιες", λέει ένας σοφός. Νά' τα. Ξεφεύγω πάλι...Λιγα λόγια, είπαμε.
Ερωτικό.
All time classic. "Ι changed my mind" τραγουδά ο τύπος και τα λέει  χύμα στην καλή του. Ουτε ο  πρώτος , ούτε ο τελευταίος.
Η φραση αυτη, όμως, είναι που με εκανε να το βαλω σημερα:
I  changed my mind
 and........... Ι changed my mind.
Του΄κανε κλικ , δηλαδή......


Αλλαξα το μυαλό μου και...
άλλαξε το μυαλό μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κορυφαίο?
H αλχημιστικη μεταστοιχειωσις σε δυό στιχους!
Αντε ντεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!



Καλό μήνα, είπα?

10 σχόλια:

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Αχαχαχχα..σαν να μου φαίνεται ότι πήραμε λίγο υυυψος..
στην πτήση..ΛΈΜΕ ΤΏΡΑ..
ΑΝΟΔΙΚΑ..βεβαίως βεβαίως..
σε λίγο πιάνουμε σύννεφα
Εγώ το ποτάκι δίπλα μου το έχω..
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ποτάκι ε?
ΑΝΟΔΙΚΑ εεεεεεεεεεεε?
Spirally..........
αντε να δούμε!
στην υγεια σου Πέλα!
καληνυχτα!

Καλυψώ είπε...

Απαιχτο το ασμααα
Καλο μηνα και πολλα φιλια
και στις δυο σας..
σματσ και σμουτσ!!

το μολύβι είπε...

Καλημέρα πεταλούδα μου!
Αυτής της μικρής αλλαγής στην σκέψη, συνήθως προηγείται φόβος, ανασφάλεια, αγωνία…
Είναι τόσο βολική η συνήθεια!
Είναι όμως και αδράνεια…
Ο φόβος του άγνωστου, ο εγκλωβισμός στο γνωστό.
Παγώνουν την φαντασία και τη δημιουργικότητα.
Σαν τον φυλακισμένο, που μόλις αποκτήσει την ελευθερία του πανικοβάλλεται…
Δεν ξέρει τι να την κάνει.
Σαν να κρατά την αναπνοή του γιατί φοβάται να την αναπνεύσει…
Θα ‘θελε (έχω διαβάσει) να γυρίσει πίσω στη φυλακή.
Αυτή του είναι οικεία.
Μέχρι να γίνει αυτό το μικρό, ελάχιστο κλικ, που αλλάζει τη άποψή μας.
Που από το μηδέν αρχίζουμε να μετράμε το ένα!

Νέα αρχή προς το άπειρο.

Είθε να έχουμε τη δύναμη…να αλλάζουμε άποψη!!!!!!!
Να είμαστε ροηκοί !!!! (χα χα)

Χιλιάδες καλημέρες σε όλους!

το μολύβι είπε...

Και ένα σαμποτάζ,
Με όπλα την φαντασία, την χαρά, την δύναμη, την τρυφερότητα.
Και την βαθιά μας πίστη.

http://www.youtube.com/watch?v=RPn8pWvKKmI&NR=1

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Γεια σου Πεταλούδα μου,καλό μήνα!
Μήπως τελικά δεν χρειάζεται να τα αναλύουμε κι όλα;Ας χαλαρώσουμε και ας πούμε κι ένα "ευχαριστώ" που υπάρχουμε.Ωραίο το τραγουδάκι,δεν το έχω ξανακούσει.
Φιλάκια!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Καλό μήνα και σε σένα Καλυψώ!
καλη σου μερα
φιλακια!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

κι η αμφιβολία,
ειναι και σε αυτή που οφείλεται ένα μεγάλο μερος που κοστιζει στο να καθυστερησεις να μετακινησεις τη αντιληψή σου λιγακι πιο πέρα.

Πίστη.
Πίστη στην πίστη έχω θα έλεγα.
Πίστη στην ιδια τη Ζωή και στην ικανότητά της να αναπτύσσεται.

Μάλιστα Μολυβακι μου ΡΟΙΚΟΤΗΤΑ!
πεφτω , σηκωνομαι, πεφτω, σηκωνομαι ε μια ροή την έχει!!!!!!!!!!!!!!!!
η αληθεια ειναι πώς με αλλον τροπο "πεφτω" τωρα
και με πολυ διαφορετικο τροπο "σηκωνομαι".
α!
εγω άλλαξα και τον τροπο Πτωσης....
(με την καλη έννοια πάντα, του εκπεσοντος...
κι ο εκπεσων πάντως εδω που τα λεμε την αλλαγη του την έκανε!!!!!!!!!!!))

Κι εμπιστοσυνη στη διαδικασία.
Εμπιστοσυνη στη διαδικασία, ξαναλεω.
Ειμαστε ηδη στη διαδικασία της αλλαγής και μαλιστα σε πολυ βαθυ, εσωτερικο επιπεδο.
Κι αυτό ειναι αμετακλητο.
αυτα Μολυβακι μου
ζωγραφιζε παντα ομορφα ονειρα
και καντα πραγματικοτητα
εσυ ξερεις τον τροπο.
φιλακιααααααααααααααααααααααα!
τα σεβη μου στον ιερο βορρα....

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"Είθε να έχουμε τη δύναμη…να αλλάζουμε άποψη!!!!!!!"
την έχουμε.
απλά ομως απο καποιο σημειο και μετα δεν αλλάζει πια η αποψη...αλλάζεις εσυ ο ιδιος ολοκληρωτικα
ξαναγεννιεσαι
και δεν λεω καθολου μεγαλες κουβεντες τωρα
ξαναγεννιεσαι.
κι ισως θα επρεπε να λεγαμε αυτο στον νεο εαυτο:
PLEASED TO MEET YOU!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Je8MXiwmNIk

φιλακια και καλημερααααααααα β¨!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Καλημέρα Ειρήνη με τα φτερά της ψυχής!
Πολύ σοφά μιλησες!
Ας χαλαρωσουμε κι ας πουμε ευχαριστω για το δωρο που μας χαριστηκε.
Ζωή.
καλό μηνα
εστω κι αν καθυστερημένα σου απαντώ!