4/7/10

Εσωτερικός χορός


Χρόνια πολλά τώρα ονειρευόμουνα να κάνω ένα πάρτυ.
Με όλους τους φίλους μου αλλά και τους φίλους των φίλων μου. Κι έλεγα να το κάνω στον κήπο του σπιτιού μου, καλοκαιρι με πανσέληνο.

Ετσι απλά ένα πάρτυ, μια γιορτή να έκανα, ονειρευομουνα.
Ανευ λόγου, ανευ αιτίας κι ανευ αιτιολογίας.
Κι εγώ να έβαζα τη μουσική και να συστήνω τους φίλους μου μεταξύ τους κι αυτοί να μου γνωρίζουν όσους από τους δικούς τους, δεν γνώριζα ήδη..
Το πρώτο , λοιπόν, κομμάτι στην playlist θα ήταν αυτό:

"SOUL SHAKE DOWN PARTY TONIGHT" του Bob Marley .
"Το πάρτυ που θα συγκλονίσει τις ψυχές"
Τραγούδι - ύμνος.
Τραγούδι -προσευχή,
για μένα.
Ερωτικό τραγούδι είναι αλλά ταυτόχρονα κι ένας ύμνος στην ανθρώπινη επαφή, την επικοινωνία, την φιλία, την χαρά.
Κι έγινε.
Η γιορτή που ονειρευόμουνα έγινε.
Δεν είχε πανσέληνο.
Δεν χορέψαμε.
Ούτε το έκανα εγώ ακριβώς ..
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω καν ποιος ακριβώς το έκανε και πώς ήξερε ότι ένα τέτοιο "πάρτυ" ήθελα να κάνω χρόοοονια τωρα.
Αναφέρομαι στην πρώτη πανελλήνια συνάντηση bloggers που διοργάνωσαν οι φίλοι του Ξάνθη Φιλοσοφείν.Στη Μακρινίτσα στο Πήλιο, όχι στον κήπο του σπιτιού μου τελικά.
Αλλά για τις τρεις αυτές μέρες, εκει ήταν το σπίτι μου.
Και ήταν όλοι εκεί.
Φίλοι. Χαρούμενοι, γελαστοί και φωτεινοί.
Ακόμα κι αυτοί που έλειπαν, εκεί ήταν.
Δεν ήταν πάρτυ χορευτικό ακριβως είπαμε. Δεν χόρεψα καθόλου.

Όμως χόρευε η ψυχή μου.
Ρυθμικά και ασταμάτητα.
Σ' έναν απαλό μεν ρυθμό αλλά μεγαλης δύναμης και απερίγραπτης δυναμικής αλληλεπίδρασης..
Μόνο ο ήχος απο τις καμπάνες της εκκλησίας πού και πού με ξάφνιαζε, έχανα λιγάκι το ρυθμό μου όμως ξαναέμπαινα στον μαγικό χορό, σ' αλλον ρυθμό, που σαν ιερός φαινόταν....Ίσως πάλι απλά να έφταιγε κι εκείνο το "καφέ ποτό" με το μεξικάνικο όνομα που φτιάχνεται όμως στην Πάτρα..Βρε πώς το έλεγαν είπαμε?
Έπινα, αλλά δεν μεθούσα.
Ήμουν, ήδη, μεθυσμένη. Από χαρά.
Μιαν ανεξήγητη χαρά. Αλλιώτικη. Μοναδική και πρωτόγνωρη.
Μουσική δεν έβαλα.
Θα βάλω τώρα.







SOUL SHAKE DOWN PARTY TONIGHT - BOB MARLEY
lp: one love- one unix


We gonna have a soul shakedown party tonight!
We gonna have a soul shakedown party tonight!
The way you love-a me, huh! It's all right!
When you put your lovin' arms around me, and you hold me tight -
hold me tight.

This is my invitation
I got the special vacation
I need your concentration
Just to feel your vibration
At that soul shakedown party
We gonna have a soul shakedown party tonight!

Jane is in the back yard
Doin' the outside dance;
I'm tellin' you the other day,
She didn't even get a chance!

But this is my invitation:
A just-a special vacation;
I need your concentration
Just to - just to - just to (vibration) just to:
(Soul shakedown party tonight) Baby, I need you tonight!
We gonna have a soul shakedown party tonight!
Swing with me, baby!
..........................................................................................
Θα κάνουμε ένα πάρτυ απόψε
Που θα συνταραξει τις ψυχές θα συνταράξει τις ψυχές
Ο τρόπος που με αγαπας ειναι εντάξει

Όταν τυλιγεις τα αγαπημένα χέρια σου ολόγυρα μου
και μ΄ αγκαλιαζεις σφιχτά
και με κρατάς σφιχτά στην αγκαλιά σου.

Αυτη είναι η πρόσκλησή μου:
για ιδιαιτερες διακοπές
Χρειάζομαι τη συγκέντρωσή σας
για να αισθανθώ τη δόνησή σας
τη δόνηση της ψυχής σας
Μόνο να αισθανθώ
να αισθανθώ
Να αισθανθώ τη δόνηση της ψυχής σας και μόνο......
..............................................

Σας το αφιερώνω.


Σε όλους σας αλλά και σε έναν έναν από εσας προσωπικά.

Και σας ευχαριστω όλους, μα όλους , ανεξαιρέτως.
Πού υπάρχετε, που σας γνώρισα και που με βάλατε με τόση ζεστασιά στην όμορφη ψυχή σας.

Αυτό ήταν μόνο η αρχή.

38 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Άσε την Τεντούρα κάτω..

εγώ την είδα πρώτος!!

ήταν ένα όνειρο που δέν τελείωσε..
θα υπάρχει βιωματικά εντός μας για πολύ καιρό, (μέχρι την επόμενη φορά)..

χάρηκα που βρέθηκα στο πάρτυ αυτό :)



ο γέρος της παρέας :p

delta είπε...

Σημασία έχει να προσπαθούμε και να δοκιμάζουμε διαφορετικά πράγματα για να μην μένουμε σε τέλμα. Πως είναι δυνατόν να περιμένουμε καλύτερα αποτελέσματα επαναλαμβάνοντας τα ίδια και τα ίδια. Όσα λόγια και να γράψει κανείς για την αγάπη δεν θα μπορέσει να πλησιάσει τις δονήσεις και την δύναμη που κρύβει μια σφιχτή, θερμή αγκαλιά κι ένα εγκάρδιο χαμόγελο. Είμαστε άνθρωποι που πάνω από όλα έχουμε μάθει να χρησιμοποιούμε τις αισθήσεις μας. Κι αποδείξαμε μέσα από αυτή τη συνάντηση ότι η «ψυχρή», για κάποιους, επικοινωνία μέσω του πληκτρολογίου, μόνο ψυχρή δεν είναι. Ή τουλάχιστον ότι στο χέρι μας είναι να την κάνουμε θερμότατη. Μόνο όσοι έζησαν το κλίμα και τις δονήσεις που επικρατούσαν στην πλατεία της Μακρινίτσας μπορούν να καταλάβουν τι εννοώ και όσα λόγια και να γράψω δυστυχώς δεν έχω την δυνατότητα να το περιγράψω.

Προσπαθήσαμε λοιπόν, δοκιμάσαμε, ρισκάραμε και πέτυχε γιατί το σύμπαν ήθελε να πετύχει για τον ίδιο ίσως λόγο που θέλαμε κι εμείς. Πιθανόν σε κάποια σχόλια να φάνηκε η αγωνία μας για το αποτέλεσμα της συνάντησης. Αφού το αποτέλεσμα είναι τόσο θετικό λοιπόν είμαστε όλοι πολύ χαρούμενοι. Η δική μου ψυχή τουλάχιστον ακόμη χορεύει…

Savvina είπε...

Ήταν ένα όμορφο Σ/Κ και για μας.
Περάσα φανταστικά, γνωρίζοντας νέους φίλους κάτω από την σκιά ενός πλατάνου.
Όλες οι κουβέντες ήταν μοναδικές και απολαυστικές.
Να είμαστε καλά και να ξανασυναντηθούμε.
Πολλά φιλιά.

φτερό στον άνεμο... είπε...

ΕΓΙΝΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ...ΠΩΣ, ΠΟΤΕ...ΤΙ....ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ????? ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ, ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ..ΦΤΟΥ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ!

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ???? ΚΡΙΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΤΣΑΜΕΝΑ,
ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ???? ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ :(((
ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ, ΜΠΛΟΓΚΟΨΥΧΗ ΈΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ, ΑΜΑΝ !!!!

Υγ χαίρομαι πολυ που περάσατε τόσο όμορφα, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι όλα ψεύτικα ε;; :)))

Margo είπε...

Όταν μιλήσαμε έμεινα με ένα πλατύ χαμόγελο για ώρες.. φαντάσου να σας έβλεπα κι όλας:))))))))

Κάποια στιγμή είπα σπον εαυτό μου να πάψει να χαμογελά, άλλωστε είχαν πονέσει τα μάγουλα, αλλά όταν η σκέψη πήγαινε εκεί πάλι ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!

Αυτό ήταν μόνο η αρχή πεταλούδα μου!!!
Φιλιά πολλά:-)

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ακριβως ετσι αισθάνομαι κι εγω..
ότι μεσα μου αυτη η συνάντηση αφησε ανεξιτηλα αποτυπώματα κι ανοιξε νεους δρομους..
αισιοδοξους και φωτεινους..
Α γι' αυτο το μπουκάλι ειχε κατεβει στη μέση όταν έφτασε στα πεταλουδίσια χερακια μου?
μα τι ποτό!
πεταλουδα αγαπαει Τεντουρα!(όλο ντατουρα μουρχεται να το πω)
Υ.Γ υπηρχε κι αλλος γέροντας στην παρέα, εσυ εισαι μεσηλιξ μπροστα του!!!!!!!!!!!!!!

φιλακιαααααααααααααααααααα

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ο,τι και να πει κανεις, οπως και να προσπαθησει να το περιγραψει
απλα δεν περιγραφεται, βιωνεται μονο.
Βιωθηκε. Κι ειναι μεσα μας αποτυπωμενο όλο αυτο που ζησαμε εκει. Δεν ηταν συναντηση ανθρωπων που δεν γνωριζονται, αυτή. Ηταν σα να εβρισκα τους παλιους μου φιλους, που απλα ειχαμε καιρο να τα πουμε.
Το'νιωθα απο πριν και το περιμενα οτι θα πετυχει η συναντηση.
Αλλα δεν περιμενα αυτό που ενιωσα.
Απεριγραπτο.
και θα χορευουν για καιρον ακόμα οι ψυχες μας Δέλτα...
και να δεις πόσα καινουρια πραγματα θα γεννηθούν απο αυτην τη συναντηση.
πραγματικα εγραψε (και γραφει και μεσα μας) ιστορία.
Υ.Γ πότε είπαμε ειναι η επομενη?

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Το πόσο χάρηκα που καταφερατε να ερθετε Σαββίνα, δεν φανταζεσαι!
αυτή η πλατεια, με την εκκλησία και τα πλατανια της, όλο γυρω γυρω στο μυαλο μου ειναι...
φανταστικα δεν λες τίποτα!!
να ειμαστε όλοι καλα να το επαναλαβουμε.
δεν αισθανεστε όλοι πιο φωτεινοι και αισιοδοξοι?
φιλακια Σαββίνα μου!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

μα καλα ποσο βλαμενοπεταλουδο ειμαι?
τωρα σκεφτομαι οτι καθολου δεν το εβαλα στο μπλογκ μου!
φτερουδι δεν μπορεις να φανταστεις, απλα δεν μπορεις να διανοηθεις..
ψευτικα?ιχνος ψευδους... ημασταν ολοι οπως μας ειχαν πλασει στο μυαλο τους οι υπολοιποι, ετσι ηταν το συμπερασμα.
κι η επικοινωνια ηταν τοσο βαθια, βαθια το τονιζω, και τοσο αληθινη,
που σε κανει να απορεις γιατι η επικοινωνια των ανθρωπων ολων δεν ειναι ετσι.Απλη, ουσιαστικη και βαθια.
και δεν συζηταω για το γελιο που επεσε...σεισμικες δονησεις ανυπολογιστων ριχτερ...
κι ομως φτερουδι αν κι ισως σου φανει υπερβολικο, περασες απο το μυαλο μου, ετσι κι εσυ εκει ησουν εστω κι ετσι.
θα ξαναγινει συναντηση λεγαμε ολοι.
και φτερουδι, ξεκινα απο τωρα να ετοιμαζεις συναντηση με καποιον τροπο , δεν ξερω πως, με τους δικους σου φιλους που ειναι τοσοι πολλοι κι εχετε τοσο ζεστη και φιλικη σχεση. Ξεκινηστε να το σχεδιαζετε!!!!
θα με θυμηθεις.
φιλακια φτερο
λες να προτεινα η επομενη να γινει κατα Κερκυρα μερια?

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Μαργκο? εμενα το χαμογελο δεν λεει να με αφησει, ουτε και θελω,
ηταν απιστευτο!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
Α
ΠΙ
ΣΤΕΥ
ΤΟ!
στη συναυλια που πηγαμε του Μαυρουδη-καλα ουτε να την ειχαμε παραγγειλει και μας περιμενε- ησουν στο μυαλο και στη συζητηση μας όλο το βραδυ, που σου αρσει τοσο η κιθαρα κι η μουσικη..
βεβαια, στη συναυλια η υποφαινομενη, δεν αφησε τους διπλανους της σε καμια ησυχια αφου συνεχεια τους τσιγκλαγε, γελουσε και γενικως καμια σοβαροτητα δεν ειχε..
κακια πεταλουδα, δεν αφηνεις τους συνμπλογκερς σου να απολαυσουν την μουσικη..
φιλακιααααααααααααα Μαργκο μουυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Υ.Γ εχω διακοπες την αλλη εβδομαδα.
θα παρω κανα καραβο κατα κει μου φαινεται...
κατα κει μου φαινεται...
Ασε με,
ασε με,
ασε με
ηταν
ΦΑ
ΝΤΑ
ΣΤΙ
ΚΑ

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!
ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΑ!!!
Υ.Γ μα να μην θυμαμαι ποτε ειναι η επομενη...βρε ποτε ειναι η επομενη ειπαμε?

φτερό στον άνεμο... είπε...

NAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GIOYPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πεταλουδίτσα μου, σκατόφτερο εδώ, over.
Άκου, αν γίνεται παρακαλώ Νοέμβρη (sweet November :))))))) ) και αν όχι Κέρκυρα που καλά δεν το συζητώ, θα πέταγα τη σκατοφτεροσκούφα μου, κάπου που να τους βολεύει όλους. ΑΘΗΝΑ!!!!!!! Ε;;;; Ε;;;;;;;;; Για να έρθει και η Μαργκοούλα και Θεσσαλονικη ωραία είναι, και Ναύπλιο επίσης, και Αιγαίο, μέσα είμαι, θέτε Μύκονο, ξαναμανά μέσα είμαι!
Εν ολίγοις, όπου γουστάρετε, καλά να είμαστε μόνο.

Φιλιά και χάρηκα, αλήθεια. Τελικά, που και που, συμβαίνουν και θαύματα.... :)

φτερό στον άνεμο... είπε...

...και Δεκέμβρης καλά είναι :)

φτερό στον άνεμο... είπε...

μην τα γράψω όλα ε;;;;

Φιλιαααααααααααα :)))

φτερό στον άνεμο... είπε...

και Φλεβάρης...:)

φτερό στον άνεμο... είπε...

...και Γενάρης :)

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Μέτρα πόσα πλατανόφυλλα υπήρχαν στην Μακρινίτσα και θα βρείς πόσα χαμόγελα άφησαν οι ψυχές μας εκεί.
Μαγεία.
Αλήθεια, τα φτερά σου τα πήρες ή τα ξέχασες στην βρύση του Θεόφιλου;

Prisoned Soul είπε...

Δεν ήμουν εκεί, δεν ήξερα τίποτα, αλλά χαίρομαι που ακούω πως περασες και περάσατε καλά!!!!

Τέτοια πάρτυ μένουν αξέχαστα!!!!!

Φιλάκια καλή μου!
Καληνύχτα!!!

Φώτης είπε...

Πεταλουδίτσα μου τρελή,

θα συμφωνήσω πως ήταν μονάχα η αρχή!

Υπέροχο το "Soul shakedown party" του Marley!

Ευτυχώς, εμείς δε χρειαζόμαστε το "καφέ ποτό" για να μεθύσουμε!


Πολλά καπετανίσια και γοργονίσια φιλιά, τρελοκόριτσο!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

θαυματα πραγματικα! έχεις δίκιο, απόλυτο δίκιο(αν και φτερό........).
Τι να πω? Δεν ξέρω τίποτα για το τι και πώς της επόμενης συναντησης.
Μπες στο Ξάνθη κι αφησε σχόλιο, και απαιτησε ως ξεροκεφαλο φτερο, τα περι επομενης συνατησης να τα μαθουν και τα φτερα ενωμενα ποτε νικημενα!
φτερουδακι?
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ηταν όλο αυτο που συνέβη, και εξακολουθει να συμβαινει αναμεσα σε αυτην την παρεα.
χαμογέλα!
είπαμε δεν ειμαστε μόνοι μας,
κάπου υπαρχουν κι άλλοι
κι άλλοι
κι άλλοι
κι αυτό είναι από μόνο του ανεβαστικο, αισιοδοξο κι ελπιδοφορο.
Υ.Γ και γιατί να μην τα γραψεις όλα?
Μάρτιος..
Απρίλιος
κλπ
κλπ
κλπ
κλπ
κλπ
φτεροοοοοοοοοοοοοοοοοοο?
καλημερααααααααααααααααααααα!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μπορείτε να περάσετε απο το βασίλειο των ξωτικών να παραλαβετε το βραβείο σας!

Ευχαριστώ!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Όσοι με ξέρουν καλά - πολύ καλά - ξέρουν ότι όταν είμαι πολύ πολύ χαρούμενη δεν μιλάω... δεν μπορώ. Αρχίζω σα χαζό να χοροπηδάω επί τόπου!!!

Που να δεις χοροπηδητό που έχω ρίξει αυτές τις μέρες!!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

ηηηρθα!!
αυτο το διαδίκτιο φταίει..
μυρίστηκε την ομαδικη "απιστία"που του καναμε
ΕΚΕΙ
στο βουνο των Κενταυρων..
χορεύοντας αέναο χορό..
σαν αυτό που νοιώθουν
οι Δερβίσηδες..
και όχι αυτόν που βλέπουν οι θεατές
Σας αγαπώ όοολους!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

τα φτερα μου και εκει τα αφησα
και σε σας όλους μα όλους μα όλους τα έχω χαρίσει
και μαζί μου τα έχω...
πιο λαμπερα και γεματα φως...
μαγεια.
ετσι αισθανομαι κι εγω.
μαγεμενη.
και μαγικη μαζι.
πότε ειναι η βραδια ποιησης Επικουρε?
(άμα ερθω θα ειμαι σοβαρη.Υποσχομαι.
Αληθεια.)
καλη σου μερα!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

κατα μια έννοια ήσουνα εκει sweet truth!
ολα ειχαν μια γλυκια αισθηση
κι ολα ηταν
περα ως περα Αληθινα!
πραγματι θα μεινει αξεχαστο σε ολους μας!
φιλακια!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Μονο η Αρχή..
και τι αρχή..δυνατη και δυναμικότερη από ότι ολοι μας περιμεναμε.
το ενιωθα οτιμ θα πηγαινε καλα η συναντηση
αλλα όολο αυτο απλα
δεν το ειχα καν φανταστει.
πολλα φιλακιαααααααααααα
(τι γινεται με το blog to be?)

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Ευχαριστώ πολυ μάγε μου!
..σα να σε πηρε το μάτι μου μάγε
κατω απο τα πλατανια.....
καλημερα!!!!!!!!!!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

..μα να πω δεν σε καταλαβαινω Μαμουφακιον μου?
(γιατί εγω μιλάω?ε?οχι πες, μιλάω?εεεεεε?)
(κι εγω χοροπηδαω αλλά οταν δεν με βλεπουν....σε ενα μαγαζι που μπηκα κατι να φερω στην παρεα που ημασταν εξω, ειχε ενα ωραιο τραγουδι στο ραδιοφωνο, κι αρχισα να το χορευω...ναι μαλιστα...ψεματα λεω παραπανω στην αναρτηση...ΕΓΩ χορεψα κιολας!!!!!)

φιλακιααααααααααααααα
Υ.Γ την καλημερα μου στην τόσο σεβαστη οσο και σεβασμια παρεα σας.............
καλημερααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"χορεύοντας αέναο χορό..
σαν αυτό που νοιώθουν
οι Δερβίσηδες..
και όχι αυτόν που βλέπουν οι θεατές"
εισαι για αλλη μια φορα μεσα στο μυαλο μου Πέλα..
ακριβως αυτό ειχα στο μυαλο μου ξεκινωντας να γραφω
το μεσα των δερβισηδων..
κι οχι αυτο που φαινεται οταν τα σωματα χορευουν...
τον εσωτερικο χορο..
φιλια
καλημερα!!!!!!!!!!!!!!!

Καλυψώ είπε...

καλε..που πηγε το σχολιο μου?
αγκρρ
πεταλουδιτσα μου
την χαρηκα την αγκαλια σου
βεβαια δεν σε περιμενα τοσο τρελουτσικη και ωραια..
ηταν απιθανη εκπληξη
σε φιλω γλυκα
και θα σε δω συντομα..:)

Nath είπε...

Κάτι συμβαίνει σήμερα το βράδυ.. τουλάχιστον με μένα και τα σχόλια...

Βεβαια την προηγούμενη εβδομάδα τέτοια ώρα θυμάμαι πολύ καλά που ήμουν...

Και επειδή άλλα κουμπιά πατάω άλλες ιστοσελίδες ανοίγουν... αποφάσισα να πάω με τη ροή και να αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο να εκφραστεί...ποικιλοτρόπως...

ανεξήγητος ο λόγος που όταν άνοιξα τα σχόλια...ήρθε μπροστά στην οθόνη των ματιών μου....

To see God in Meditation, with Liza Gerrard!

http://www.youtube.com/watch?v=VJEWMfndJZs

Αφιερωμένο!

Ανώνυμος είπε...

Ετσι είναι αυτές οι πνευματικές ανατάσεις... δίνεις φτερά για να πετάς ψηλά...

Άντε και στην επόμενη...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

το βράδυ θα κινήσεις με τα φτερά σου για ένα μουσικό ταξίδι.
Ετοιμά σου για τρελό χορό.
Φιλιά.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα Καλυψω!
αν ειχες αφησει κι αλλο σχόλιο πριν δεν το βρηκα, κατι εχει παθει το ιντερνετ ολη αυτη τη βδομαδα με τα σχολια, κι αλλοι φιλοι το ειπαν αυτο.Απο τη ζήλια του θα ειναι....
Τρελουτσικη?ΕΓΩ?
Την αγκαλια την χαρηκα και την χαιρομαι ακομα κι εγω..
ολο αυτο που ζησαμε ηταν εκπληξη για ολους μας νομιζω..
χαρηκα ή μαλλον χαιρομαι κι εγω που σε γνωριζω..
εεεεχουμε ακομα να γνωριστουμε
πολλεεεες φορες ετσι δεν ειναι?
ειποαμε αυτη ηταν η αρχη..
τωρα εξαρταται απο εμας και το συμπαν...
φιλιαααααααααααααααααα

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

εχει παθει κατι το ιντερνετ ολη αυτην την βδομαδα Ναθ!
αμ κι εγω θυμαμαι δεν θυμαμαι?
αν και οι αναμνησεις και οι επιθυμιες μας ειναι αυτες που δεν μας αφηνουν να συνειδητοποιησουμε Ποιοι Ειμαστε Ηδη, λεει ο Nisargadatta....
ε με την ωρα τους θα παψουν και οι αναμνησεις και οι επιθυμίες, λεει η πεταλουδα..

δεν βλεπω την ωρα για την εκπομπη του Επικουρου Ναθ!
γυρω γυρω ψαχνουμε να βρουμε αφορμη μου φαινεται να ξαναβρεθουμε...

καταπληκτικο το βιντεο ακι η μουσικη..
καταπληκτικο!
ευχαριστω πολυ!
σε ποια συναυλια εχουμε κλεισει σημερα ειπαμε?
φιλακιαααααααααααααααααααααα

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

αληθινη πνευματικη αναταση ηταν Οδοιπορε!
συγκλονιστικη εμπειρια!απεριγραπτη!
σου ευχομαι να ζησεις μιαν αντιστοιχη..
και επισης σου ευχομαι να ζησεις ο,τι ακριβως χρειαζεσαι κι επιθυμεις..
και να αντικρισεις φετος τις πιο ομορφες ανατολες
τα πιο γοητευτικα ηλιοβασιλεματα
και παντα γελιο ναχεις μεσα σου και γυρω σου..
καλως ηρθες απο τα μερη μας

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

παρούσα!
Επίκουρε?
με εχει φαει η περιεργεια!
μακαρι να ημουνα πιο κοντα, εκει θα ημουνα..
άλλωστε κάτι ειχαμε πει
παλια
πολυ παλιαααα,
για θυμησου
για θυμησου...
καλη επιτυχια!

Nath είπε...

Διότι ο Χορός Είναι Ιερός

Εξωτερικός και Εσωτερικός

πάντα είναι Μοναδικός!!!!



ΥΓ. Ευχαριστώ πολύ για την φωτογραφία!
(Την πλήρωσα λιγάκι ακριβά βέβαια χαχαχαχα!!! μου αρέσουν οι Δημοκρατικές Διαδικασίες!!!)

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Σεμφωνώ Απολύτως!
με την συμπληρωση ότι ο εσωτερικός είναι αυτός που δίνει το Ρυθμό για να Αφεθείς στη Ροή της Μουσικής........
Υ.Γ η φωτογραφία σου πάει και πολυ χαίρομαι που θα την βλεπουμε οσο πιο συχνα εμφανιζεσαι τόσο περισσοτερο..
Σου πάει!
Πλήρωσες?
α όχι ακόμα δεν πληρωσες...........
καλημερα Ναθ!