7/1/10

ματια μου.......................




Μέσα στις λίμνες των ματιών μου
σαν των Ιωαννίνων δυο
φάντασμα η κυρά Φροσύνη
να πνίγεται κι εγώ να ζω
φάντασμα η κυρά Φροσύνη
να πνίγεται κι εγώ να ζω

Μάτια μου μάτια μου
λιμνοθάλασσες καθρέφτες
να περνάς, να κοιτάς
και να βλέπεις ποιοι είν' οι φταίχτες
μάτια μου μάτια μου
λιμνοθάλασσες καθρέφτες
να περνάς να κοιτάς
και να βλέπεις ποιοι είν' οι φταίχτες

Στις θάλασσες των ομματιών μου
σαν του Ευξείνου Πόντου δυο
πέσε να δροσιστείς μωρό μου
και μη φοβάσαι εγώ είμ' εδώ
πέσε να δροσιστείς μωρό μου
και μη φοβάσαι


εγώ είμ'


εδώ..................

Μάτια μου μάτια μου
λιμνοθάλασσες καημένες
να βουτάν' οι καρδιές
και να βγαίνουν στεγνωμένες

Μάτια μου μάτια μου
λιμνοθάλασσες καημένες
να βουτάν' οι καρδιές
και να βγαίνουν στεγνωμένες...........................






................και δεν θυμάμαι....
........Χρόνια Πολλά είπα?
....Χρόνια Πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
και......Καλή Χρονιά!!!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

Coulõs είπε...

"καθρέφτες
να περνάς, να κοιτάς
και να βλέπεις ποιοι είν' οι φταίχτες"
ΦΙΛΙΑ!!

Ευρύνοος είπε...

Τι δερβίσικο τραγούδι είναι τούτο;
με έναν χορό που σε απογειώνει και σε πάει ψηλά!

τι μου θύμισες τώρα..
καταστάσεις Ιεράς Μέθης :)

εύγε!
πρώτη ανάρτηση του 2010 με αρμονία και τραγούδι..
και μην ξεχνάμε, με Παπάζογλου :)

καλησπέρα είπα;

καλησπέραααααααααα :)

(στό κλεψα)

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Από του Έρωτα τα ...ωραία πάθη,
τελειωμό δεν θα έχουμε...
και μ' αρέσει!!!
Καλή χρονιά ...ανάλαφρη στο πέταγμά σου Πεταλούδα μας!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

τι ειναι οι καθρεφτες?
αυτο που ειμαστε,αυτο που νομιζουμε οτι ειμαστε,ή αυτο που ειναι ο αλλος και νομιζουμε οτι ειμαστε εμεις?
ποιος αντικαθρεφτιζει ποιον?
εμεις τον αλλον ή αυτος εμας?
ε Εγκλω????
καλημερα!
φιλιααααα
εχω μπλεξει λιγο με τους καθρεφτες
εως και πολυ θα ελεγε κανεις....

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

θεικος χορος Ευρυτρελε!
σε "τραβαει" στα υψη..
Ιερα Μεθις
..ειδες τι ευκολα ομως επανερχονται οι μνημες Ευρυτρελε?
τραγουδακι εβαλες Ευρυτρελε στο blog σου για το 2010?
αρμονια και τραγουδι ειδα?
δεν ειδα?
καλημερααααααααααα!
Υ.Γ κλεβε ασυστολως!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

τελειωμο??
τελειωμο απο του Ερωτα τα Παθη???δεν αρχισαμε, Επικουρε,
δεν αρχισαμε,ακομα.....
Τωρα Αρχιζουμε!!!!!!!!!!!!!!!
τωρα για το καλο και το κακο κυκλοφορουν ανεπιβεβαιωτες φημες
οτι δεν υφιστανται ως αυθυπαρκτες εννοιες..............
αλλα καλη χρονια κι απο μενα!!!!!!!!!!!!!!
ιπταμενη!!!!!!!!!!!!!!
και ονειρικη..
κι οπως την θελει ο καθενας..
ε ας την φτιαξει!!!!!!!!!!!!!!!!