31/10/09

ΑΓΡΙΟΣ ΧΟΡΟΣ


ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΜΟΤΙΒΑ
Μελαγχολία και θλίψη δεν είναι πάντα έτσι όπως φαίνονται, παραίτηση ή μιζέρια.
Έχουμε συνηθίσει να τις συνδέουμε με ερωτικές απογοητεύσεις αλλά αυτές είναι η κορυφή του παγόβουνου μόνο.Έρχεται κάποια στιγμή που σαν να έχεις συνειδητοποιήσει την ματαιότητα των πραγμάτων και την απελπισία γύρω σου. Και τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα του φόβου και της εσωτερικής αγωνίας επανέρχονται.


Eίναι η στιγμή που λες στον εαυτό σου:
μα που πάω?
τι κάνω?
Aμφινταλαντεύεσαι.Nα προχωρήσεις μπροστά όπως έχεις συνηθίσει να πορεύεσαι και να πολεμάς ή να τα παρατήσεις όλα.

Eίναι μια στιγμούλα δύσκολη. Bγαίνει όλη η κούραση.
O φόβος μήπως δεν τα καταφέρεις.
Mήπως δεν είναι αρκετά αυτά που κάνεις ή ακόμα μήπως δεν είσαι αρκετός εσύ ο ίδιος.
Σε κατακλύζει η ανασφάλεια και μια αδιόρατη ανησυχία.
Αν ψάξεις λίγο τι κρύβεται πίσω απο την αγωνία, τα νεύρα και το φόβο ξέρεις πολύ καλά τι σου φταίει.
Ειναι μια στιγμούλα που μοιάζει αιώνας.
Και επειδή μπλέκεται και το συναίσθημα τότε η στιγμούλα είναι αιώνας.
Η εικόνα και η αντίληψη που έχεις για τον εαυτό σου είναι καθοριστική.
Όταν έχεις μάθει να αποστασιοποιείσαι απο αυτόν και να τον παρακολουθείς σε συνθήκες φοβιστικές και κρίσιμες τότε έχεις κατανοήσει και το επαναλαμβανόμενο μοτίβο των κινήσεων και αντιδράσεών του.
Ξέρεις τις παγίδες στις οποίες πέφτει και σε τι σενάρια του αρέσει να νιώθει πρωταγωνιστής. Ξέρεις οτι του αρέσει να παίζει παιχνίδια και τα μεγαλύτερα τα παίζει σε εσένα τον ίδιο.
Άλλοι τον λένε και εγωισμό, αλλά καμμιά φορά οι λέξεις και οι ορισμοί δεν κρύβουν απαραίτητα και την ουσία των πραγμάτων - στην αναζήτησή της αναλύουμε και υπεραναλύουμε και επέρχεται κούρασις και κατασπατάλησις ενέργειας.
Αν, λοιπόν. πραγματικά έχεις πιστέψει ότι "και αυτό θα περάσει" , όχι με την μοιρολατρική σημασία που ίσως ακούγεται ή με την έννοια της μη-προσπάθειας και της μη-δράσης τότε παύεις σιγά σιγά να είσαι έρμαιό του.
Είσαι απλά, για άλλη μια φορά παρατηρητής.
Παρατηρητής του εαυτου σου.
Παρατηρητής και παρατηρούμενο, ένα και το αυτό?
Έτσι νομίζω.

Ο αγαπητός firestarter
είχε σχολιάσει (στην ίδια ανάρτηση παλαιότερα):
-λέει ο Ηρακλειτος

" Ξεχνούν και δεν προσέχουν ότι συμβαίνει γύρω τους, στον ξύπνιο τους οι άνθρωποι , όπως στον ύπνο τους. Οι ανόητοι, αν και ακούν είναι σαν τους κουφούς : σ'αυτούς ταιριάζει το γνωμικό πως και παρόντες απουσιάζουν. Δεν πρέπει να μιλά κανένας και να πράττει σαν να είναι κοιμισμένος.Ένας και κοινός είναι ο κόσμος για τους ξυπνητούς. Οι κοιμισμένοι ζουν ο καθένας στο δικό του κόσμο. Θάνατος είναι ότι βλέπουμε στον ξύπνιο μας κι όνειρα ότι βλέπουμε στον ύπνο μας."


Οι βουδιστές πρεσβεύουν ότι ο φόβος ειναι αποτέλεσμα της αίσθησης χωριστικότητάς μας από τον κόσμο, της άγνοιας και της προσκόλλησης στο εγώ.
Ψευδαισθήσεις, illusions- αποτέλεσμα της maya -όοχι του αρχαίου πολιτισμού όπως αφελώς ρώτησα όταν πρωτοάκουσα γι΄αυτήν, με σιγουριά κιόλας.....
Το πιστεύω κι εγώ. Άλλο όμως η εκλογίκευση κι άλλο η πράξη και η μη-πράξη.
Μακρύς ο Δρόμος και για την Ιθάκη...
Αυτά.

Indra's net
(indra's net is a metaphor,
which symbolizes a universe
where infinetely,
repeated mutual relations exist between all members of the universe;
that all phenomena are intimately connected..................................

.................................................................................................................


Γιάννης Αγγελακας- ΣΙΓΑ ΜΗ ΚΛΑΨΩ




19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου πεταλούδα, υπέροχο το άρθρο σου!"Αποστασιοποίηση"σε ρόλο παρατηρητή, μόνο τότε ΄βλέπεις τα παιχνίδια του μυαλού, τα παιιχνίδια του φόβου που παίζονται.
Βγαινοντας έξω από το πρόβλημα μπορείς να βρεις και την λύση.
Πόσο απολαμβάνω να σε διαβάζω και πόσο ταιριάζουν οι απόψεις μας!

EL.ZIN είπε...

Έρχεται κάποια στιγμή που σαν να έχεις συνειδητοποιήσει την ματαιότητα των πραγμάτων και την απελπισία γύρω σου.

Ναι !
Έρχεται!
Οι πολεμιστές το αντικρύζουν αδυσώπητα και θαρρετά!
Δεν το κουκουλώνουν.
Δεν τον ντύνουν με θετικές σκέψεις.
Δεν το προσπερνούν.
Δεν το αγνοούν κάνοντας πως δεν το βλέπουν και δεν υπάρχει.
Δεν το ρίχνουν στο πιοτό στην πίστη ή στο ναρκωτικό.
Κατευθείαν περνούν μέσα από αυτό!
Και αυτό που μένει μετά είναι μία διαύγεια που κόβει
σαν σπαθί Αλεξανδρινό
και μία απόφαση που έχει πυρήνα κρυσταλλικό.

Ο φόβος είναι και έλλειψη ενέργειας.
Όταν υπάρχει ενέργεια δεν φοβάσαι
γιατί υπάρχει και προσωπική δύναμη.
Οι ψευδαισθήσεις σχετίζονται πάντα με επιθυμίες πλαστές και
καταναλωτικές,
Όταν κλείσεις την πόρτα σε αυτές
μειώνονται τις περισσότερες φορές!

Καλησπέρα άγρια χορευτική!

Έχω κλάψει κιόλας
πολλές στην σιωπή
αλλά όταν στεγνώνουν τα δάκρυα
μένει πάντα μια θέληση ισχυρή!

Μακρύς ο Δρόμος και για την Ιθάκη...
Αλλά είναι ένας δρόμος
….με γνώση καρδιά και ψυχή!

Unknown είπε...

καλησπερα Ειρηνη με τη δυνατη ψυχη!
το να αποστασιοποιεισαι ειναι ενα πρωτο βημα,οχι ιδιαιτερα ευκολο αλλα οχι κι ακατορθωτο.
μας δουλευει ψιλο γαζι ο εαυτος μας!!!
οσκαρ ηθοποιιας παιρνει!
ε αμα τον παρουμε χαμπαρι μετα ολα ειναι στο χερι μας και στη δυναμη μας.
αλλα σιγα μη τον αφησουμε να
μας πηγαινει και να μας φερνει κατα πώς ορεγεται!
απλα αφηνεις τη φαση να εξελισσεται,στην αρχη εννοω, και παρατηρεις σα θεατης τι κανει και πως.δηλαδη ειναι και λιγο σχιζοφρενικο απο τη μια.εμ το κανεις εμ το παρατηρεις!αλλα σταδιακα ειναι ελεγξιμο καπως.
μην ξεχνας οτι σε εχω στο μυαλο μου.
ευχαριστω για τα ζεστα σου λογια.
να εισαι καλα.φιλακια.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Ειρηνη
η πεταλουδα ειμαι στο σχολιο!
απλα ημουν στο 2ο μειλ και μπερδευτηκα!
αααααααααα!
αααααααααααααααααααααα!
α!
καλησπερα Ειρηνη!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα κοπέλα μου! Με μπέρδεψες!
Αν μας δουλεύει ψιλό γαζί; δεν λες τίποτα!Κάποια στιγμη το αντιλαμβανόμαστε πόσο να κρυφτείς από τον εαυτό σου;κι εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την αγάπη σου!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

αδυσωπητα και θαρραλεα
κλεινεις την πορτα σε ο,τι επιπλαστο εχεις αντιληφθει,
και μετα ειναι μονο ενας ο δρομος
μοναχικος(-επιπλαστο κι αυτο μαλλον?το αισθημα της μοναχικοτητας εννοω.αφου τελικα ειμαστε πολλοι κι ας φαινομαστε λιγοι, αρα?)
της γνωσης του εαυτου
με καρδια ψυχη και θεληση
να τον περπατησεις.
αλλοι τρελλαινονται στην πορεια.
ακομα κι αν κανει καποιος το ατοπημα να προσπαθησει να τον καλυψει με ο,τι "ναρκωτικο" ειναι πιο γλυκοπιοτο γι'αυτον,
ενα κομματι μενει ζωντανο και φωναζει να ακουστει.
αληθεια που λες να οφειλεται αυτο?
το οτι καποιοι τελικα
φευγουν απο τη "ναρκωση" και την τρελλα κι αλλοι οχι?
καλημερα elzin

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

καλημερα Ειρηνη με τα φτερα της ψυχης!
α εγω ειμαι πολυ προχωρημενη!
αφου εκανα το λαθος με το μειλ χτες
επρεπε οχι μονο να παρατηρησω τον εαυτο μου αλλα
ενεκρινα εγω η ιδια το σχολιο μου για να δημοσιευτει!!!!!!
πώς να κρυφτεις ντε?
σε αντιλαμβανεται ο ..."ιδιοκτητης του ιστολογιου"!!!!!!!!!!!

EL.ZIN είπε...

αληθεια που λες να οφειλεται αυτο?
το οτι καποιοι τελικα
φευγουν απο τη "ναρκωση" και την τρελλα κι αλλοι οχι?

Είναι θέμα... τονάλ!
Αν το τοναλ είναι θρησκευτικό
ο άνθρωπος θα φύγει με την πίστη
στο γονατιστό και δοξολογικό.
Αν είναι το τονάλ μαστουρωτικό
θα φύγει με τις ουσίες και το πιοτό.
Αν είναι δειλό θα αποχωρήσει με στρουθοκαμηλισμό.

Αν είναι πολεμικό
Θα μείνει να το αναδιατάξει και να το συγυρίσει
και να γίνει ο νοικοκύρης του νησιού του
και ο ιδιοκτήτης στο υφαντό.

Καλημέρα ιστολογική
σε διαδικτυακό
ιστό!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

"Ο φόβος είναι και έλλειψη ενέργειας.
Όταν υπάρχει ενέργεια δεν φοβάσαι γιατί υπάρχει και προσωπική δύναμη".
διασαφηνησις εδω γινεται?
πώς γεμιζεις την ενεργεια?
μετακινωντας τις παγιωμενες αντιληψεις μονο?
πώς το εννοεις?πιο χειροπιαστα εννοω.

EL.ZIN είπε...

Είναι εξαιρετικά απλό
και ουσιαστικό!
Σαν του Κολόμβου ...το αυγό!

Οι άνθρωποι σκέφτονται με πολύπλοκες θεωρίες για θέματα απλά
και χάνονται σε προγράμματα μεταφραστικά.
Όλα είναι θέμα ενέργειας, των αποθεμάτων και της αρμονίας του χειρισμού της.
Αν σκεφτούμε με όρους ενεργειακούς βρισκόμαστε αμέσως στην ρίζα του κάθε προβλήματος και θέματος.
Έτσι,
αν δούμε τον φόβο σαν άγνοια,
γιατί αυτό είναι,
βλέπουμε αμέσως ποιος τομέας του νησιού μας πάσχει από αυτό.
έχει σε αυτό το σημείο ενεργειακή εμπλοκή
και πως μπορούμε να διορθώσουμε της ενέργειας την ροή
αυξάνοντας την δύναμη την προσωπική.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

και elzin?
καθε φορα μετα το κλαμα δε μενει μονο ισχυρη θεληση.καθαρση ειναι κιολας.
μια αναγεννηση.κι επειτα ο χορος σου ειναι λυτρωτικος,χαρουμενος και αρμονικος..ισως και λιγακι πιο αγριος απο πριν.σαν ακομα πιο αποφασισμενος να εισαι.
αγρια αρμονικος???
εξαρταται και απο τη μεταβλητη του ..ταμπεραμεντου αν μου επιτρεπεις να αστειευομαι!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Ψάχνοντας τόπο να σταθώ, για να καταφέρω να αποστασιοποιηθώ, και να δω το μέγεθος του προβλήματός μου, έφτασα στην ανάρτησή σου Πεταλουδίτσα μου.
Ανάλφρη, σαν και το πέταγμά σου, μου έδωσε κάποιους διαφορετικούς δρόμους σκέψης.
Να λοιπόν που η απουσία μου, γίνεται αισθητή.... εντός μου!
Την αγάπη μου, μαζί με την ευχή για καλό μήνα.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

η απουσια σου γινεται αισθητη και σε εμας αμα εξαφανιζεσαι Επικουρε!
εχω να σε "δω" απο τη συναυλια..
οπου εριξα αγριους χορους!!!!
ελπιζω να ξεκαθαριζουνε τα συννεφα και τα θολα τοπια σιγα σιγα...
η πανσεληνος παντως ειναι φωτεινη σημερα..
ολα φαινονται πιο ομορφα στο φως της...
σου στελνω απειρη αγαπη να σε τυλιγει να μη κρυωνεις..εκει στο βορρα
η φεγγαροχτυπημενη πεταλουδα........
θα σου στειλω και τραγουδακι
αυριο.
καλο μηνα!!!!!

EL.ZIN είπε...

Να στείλουμε και εμείς ένα τραγουδάκι
Για ένα δακρυσμένο φεγγαράκι!
Καλό μήνα!
Ποτέ δεν είναι αργά …είπαμε
Για μια ευχή!
…για άλλα μπορεί!

Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά
την ώρα που μου είπες το αντίο
τον λόγο σου δεν κράτησες
μονάχο με παράτησες
μεσ' στη νύχτα και στο κρύο

Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά
χωρίς εσένα είπα θα πεθάνω
από τον αδη γύρισα
μη φεύγεις σού ψιθύρισα
μείνε λίγο παραπάνω

Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε
που με κάνει κι αρρωσταίνω
Έχει ένα φεγγάρι απόψε
που μελαγχολώ
Έχει ένα φεγγάρι απόψε
σαν κι εμένα δακρυσμένο
Πες μου πως θα έρθεις πάλι
σε παρακαλώ

Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά
γυρνάς μεσ' στο μυαλό μου και πονάω
κι απόψε δεν κοιμήθηκα
τα μάτια σου θυμήθηκα
γύρνα πίσω σ' αγαπάω

Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε
που με κάνει κι αρρωσταίνω
Έχει ένα φεγγάρι απόψε
που μελαγχολώ
Έχει ένα φεγγάρι απόψε
σαν κι εμένα δακρυσμένο
Πες μου πως θα έρθεις πάλι
σε παρακαλώ

Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε
που με κάνει κι αρρωσταίνω
Έχει ένα φεγγάρι απόψε
που μελαγχολώ
Έχει ένα φεγγάρι απόψε
σαν κι εμένα δακρυσμένο
Πες μου πως θα έρθεις πάλι
σε παρακαλώ

http://www.youtube.com/watch?v=gnwGHaGsFuI

Unknown είπε...

καλημερα κι ας ειναι μεσημερι!
και για ποια άλλα μπορει ειναι
αργα
elzin?
για πες.
εγω πιστευω οτι για τιποτα δεν ειναι αργα
μεσα στις βιολογικες και φυσικες μας ικανοτητες μιλωντας παντα.
σε μελαγχολησε το φεγγαρι κι η πανσεληνος μου φαινεται.
για χαμογέλα elzin για χαμογέλα
μη αρχισω τα μαλωματα παλι..
αχ κι ειναι κι αυτος ο μηνας του σκορπιου,
βαρυς κι ασηκωτος τυπος!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Zrl9M2QpU4U
και ερωτω
τι εχουμε να χασουμε?
αργα νωρις-απλα επιρρηματα δεν ειναι?

EL.ZIN είπε...

Δεν μελαγχολώ ... χαμογελώ!
Συγκρατημένη αισιοδοξία θα τόλεγα θαρρώ!
Τα ρήματα είναι δράση,
τα επι ρήματα είναι
επι της δράσης
Φρένο γκάζι που μερικές φορές δεν πιάνουν ή δεν λειτουργούν σωστά.
Γι αυτό χρειάζεται να κάνουμε σέρβις συχνά.

Καλησπέρα φίλη μου... Παιδική !

Βαρύς ο Σκορπιός είναι όμως και ο σπόρος ... ο αφανής.
και το καύσιμο υλικό.
Τα αποθέματα στο ενεργειακό!.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

η επιδραση των επι της δρασης των ρηματων επιρρηματων ειναι προσδιοριστικη επι του αποτελεσματος.
αντε
να ευχηθω τοτε κι εγω
συντομα
να δρουμε καποια στιγμη Φυσικα,
οπως αρμοζει
ουτε φρενο ουτε γκαζι..σπασμενα.
για τον σκορπιο ο,τι πεις..
εσυ ξερεις.
αν εχω τελικα ωροσκοπο σκορπιο οπως μου εχουν πει
ελπιζω κατι απο ολα αυτα τα θετικα που λες να ειναι μεσα και σε μενα με καποιο τροπο.
καλησπερα χαμογελαστε
αισιοδοξε elzin

και δεν σε ξαναμαλωνω-σημερα!!!!

EL.ZIN είπε...

Ευτυχώς γλύτωσα
... το σημερινό μάλωμα
επιρρηματικά επιδραστική,
με δράση συμπεριεκτική!
Ευτυχώς… έχω ένα γιλεκάκι
και το φορώ!
...όλο με μαλώνεις... πολύ!

Καλησπέρα φυσικά... φυσική!

Το γιλεκάκι που φορείς
εγώ στο χω ραμμένο
με πίκρες και με βάσανα
στο χω φοδράρισμένο

Άντε το μαλώνω, το μαλώνω
άντε κι ύστερα το μετανιώνω
άντε το μαλώνω και το βρίζω
άντε την καρδούλα του ραγίζω

Φόρα το μωρό μου
φόρα το μικρό μου
γιατί δεν θα το ξαναφορέσεις άλλο πια
φόρα για να σαι, για να με θυμάσαι
για μετάξι έχω τα σγουρά σου τα μαλλιά

Με πήρε ο ύπνος κι έγειρα
στου καραβιού την πλώρη
και ήρθε και με ξύπνησε
του καπετάνιου η κόρη

Άντε το μαλώνω, το μαλώνω
άντε κι ύστερα το μετανιώνω
άντε το μαλώνω και το βρίζω
άντε την καρδούλα του ραγίζω

Φόρα το μωρό μου
φόρα το μικρό μου
γιατί δεν θα το ξαναφορέσεις άλλο πια
φόρα για να σαι, για να με θυμάσαι
για μετάξι έχω τα σγουρά σου τα μαλλιά


http://www.youtube.com/watch?v=peJ1H-2xRHk&feature=related

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

κι ενα ρολοι μαγικο!
ουτε νωρις ουτε αργα.
μου απανταγε οταν το ρωτουσα
μα τωρα?
θα το δωσω
να παρω κομπολοι
να γινω χαντρα μπλε
να μετραω τους καημους
και τους αναστεναγμους
καθε που εισαι μαλωμενο...
elzin

http://www.youtube.com/watch?v=DELXrf0vhg0